REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO COSSACK.PL
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy działający pod adresem http://cossack.pl/ (dalej jako „Sklep Internetowy COSSACK.PL” lub „Sklep”), prowadzony jest przez COSSACK Spółkę
z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Budowlańców 9, 66-010 Nowogród Bobrzański, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze,
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000447833, posiadającą numer NIP 9731007257, numer REGON 081002680, o kapitale zakładowym
w wysokości 240.000,00 zł, zwaną dalej „Sprzedawcą”. - Sklep Internetowy COSSACK.PL jest platformą handlową on-line, działającą w ramach domeny internetowej pod adresem http://cossack.pl/, pozwalającą Użytkownikom
w szczególności na: zapoznanie się z oferowanymi przez Sprzedawcę produktami,
na zamawianie i zawieranie umów sprzedaży (kupowanie) produktów, oferowanych przez Sprzedawcę w tym Sklepie, na odległość, dokonywanie zapłaty za zamówione za pośrednictwem Sklepu produkty, tworzenie, obsługę i prowadzenie elektronicznych Kont Klienta w ramach Sklepu. - „Użytkownikiem” Sklepu jest każda osoba, która korzysta z tego Sklepu, w szczególności w celu dokonania zakupu produktu (produktów) oferowanych przez Sprzedawcę.
- „Klientem” Sklepu jest Użytkownik, który złożył ofertę nabycia produktu (produktów) oferowanych przez Sprzedawcę w tym Sklepie.
- Stronami umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca i Klient.
- Niniejszy Regulamin Sklepu (zwany „Regulaminem”), określa, w szczególności:
- warunki korzystania ze Sklepu przez Użytkowników;
- zasady składania przez Użytkowników zamówień na produkty dostępne w Sklepie;
- zasady i sposoby zapłaty ceny za produkty oferowane za pośrednictwem Sklepu;
- zasady i sposoby dostarczania Klientom Sklepu zamówionych produktów;
- warunki odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą przez Klientów;
- zasady składania przez Klientów reklamacji dotyczących produktów;
- sposoby i zasady rozpatrywania reklamacji dotyczących produktów kupionych za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca świadczy swoje usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
§2
WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Użytkownikiem Sklepu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Użytkownikiem Sklepu może być również osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, jeżeli działa za zgodą przedstawiciela ustawowego.
- Do korzystania przez Użytkowników ze Sklepu, w tym w szczególności do: zakładania elektronicznego Konta Klienta, przeglądania produktów oferowanych w Sklepie, składania zamówień, przeglądania historii zamówień w Sklepie, niezbędne jest urządzenie (w szczególności: komputer, tablet, smartphone) z dostępem do Internetu, posiadające zainstalowaną przeglądarkę internetową oraz dostęp do elektronicznej skrzynki pocztowej (e-mail).
- Użytkownikowi nie wolno zamieszczać, publikować lub w inny sposób dostarczać za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymywania się od wszelkich działań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na prawidłowe działanie Sklepu. Zabronione jest ponadto korzystanie ze Sklepu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem i właściwościami.
- Sklep jest dostępny dla Użytkowników codziennie (od poniedziałku do niedzieli), przez całą dobę, z zastrzeżeniem postanowień ustępu następnego.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwości czasowego ograniczenia dostępności Sklepu w całości lub części, na czas trwania niezbędnych konserwacji, modernizacji lub rozbudowy strony internetowej, na której działa Sklep.
§3
SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Złożenie zamówienia na produkty oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu odbywa się na zasadach, o których mowa poniżej.
- Użytkownik może złożyć zamówienie na produkty oferowane w Sklepie, za pośrednictwem utworzonego w systemie Sprzedawcy elektronicznego Konta Klienta lub bez utworzenia elektronicznego Konta Klienta.
- Rejestracja w Sklepie (utworzenie elektronicznego Konta Klienta), jak również korzystanie z jego funkcjonalności, jest bezpłatne.
- Po utworzeniu elektronicznego Konta Klienta, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych przez Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązuje się do nieujawniania danych do logowania do swojego elektronicznego Konta Klienta osobom trzecim.
- Elektroniczne Konto Klienta utworzone jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może rozwiązać zrezygnować z jego prowadzenia w każdym czasie, zgodnie z postanowieniami §10 Regulaminu.
- W celu rejestracji i utworzenia elektronicznego Konta Klienta, Użytkownik podaje Sprzedawcy dane z wykorzystaniem odpowiedniego formularza rejestracyjnego.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji.
- Z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika rejestracji elektronicznego Konta Klienta, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, na warunkach określonych w Regulaminie.
- Z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta i potwierdzenia jego otrzymania przez Sprzedawcę, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem wykonania umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu jest adres dostawy wskazany przez Klienta.
- Sprzedawca zapewnia Użytkownikowi w sposób wyraźny, najpóźniej na początku składania zamówienia, jasne i czytelne informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności.
- W przypadku złożenia przez Użytkownika zamówienia z opcją odbioru we własnym zakresie u partnera handlowego Sprzedawcy, Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę e-mail'em lub wiadomością SMS o realizacji zamówienia i możliwości odbioru produktu (produktów), wraz ze wskazaniem adresu odbioru.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionych przez Klienta produktów, jeżeli jest to spowodowane podaniem przez Klienta błędnych (nieprawidłowych lub niepełnych) danych w formularzu zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionych przez Klienta produktów, jeżeli jest to spowodowane winą podmiotu świadczącego usługi kurierskie.
§4
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE Z WYKORZYSTANIEM KONTA KLIENTA
- Zarejestrowany Użytkownik w celu złożenia zamówienia, loguje się na swoje elektroniczne Konto Klienta.
- Po wyborze przez Użytkownika produktu (produktów), spośród dostępnego asortymentu Sklepu, Użytkownik umieszcza produkt (produkty) w koszyku, poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam” lub innego równoważnego jednoznacznego sformułowania. Użytkownik ma możliwość podania liczby produktów dodawanych do koszyka.
- W dalszej kolejności, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych opcji i podaje dane niezbędne do doręczenia zamówienia, z wykorzystaniem odpowiedniego formularza zamówienia.
- W dalszej kolejności, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu zapłaty, spośród dostępnych opcji płatności.
- Następnie, Użytkownik dokonuje ostatecznego potwierdzenia szczegółów zamówienia, zapoznania się i akceptacji treści niniejszego Regulaminu.
- Złożenie zamówienia przez Użytkownika (zawarcie umowy) następuje po wykonaniu czynności, o których mowa powyżej i naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub przycisku zawierającego inne równoważne jednoznaczne sformułowanie.
- Niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, otrzymuje on od Sprzedawcy e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia.
- Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności lub po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o dokonaniu zapłaty od operatora płatności, Użytkownik otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.
- Dzięki rejestracji elektronicznego Konta Klienta, Użytkownik uzyskuje w szczególności: możliwość wglądu do historii zamówień, korzystanie z rabatów, kuponów promocyjnych, punktów lojalnościowych lub innych korzyści wprowadzonych przez Sprzedawcę oraz korzystanie z innych funkcjonalności udostępnionych zarejestrowanym Użytkownikom.
§5
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE BEZ KONTA KLIENTA
- Użytkownik Sklepu może nabywać produkty oferowane w Sklepie również bez uprzedniej rejestracji i utworzenia elektronicznego Konta Klienta.
- W takim przypadku, do złożenia zamówienia, nie jest niezbędne zalogowanie się do Konta Klienta.
- Po wyborze przez Użytkownika produktu (produktów) spośród dostępnego asortymentu Sklepu, Użytkownik umieszcza produkt (produkty) w koszyku, poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam bez rejestracji”. Użytkownik ma możliwość podania liczby produktów dodawanych do koszyka.
- W dalszej kolejności, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych opcji i podaje dane niezbędne do doręczenia zamówienia, z wykorzystaniem odpowiedniego formularza zamówienia.
- W dalszej kolejności, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu zapłaty, spośród dostępnych opcji płatności.
- Następnie, Użytkownik dokonuje ostatecznego potwierdzenia szczegółów zamówienia, zapoznania się i akceptacji treści niniejszego Regulaminu.
- Złożenie zamówienia przez Użytkownika (zawarcie umowy) następuje po wykonaniu czynności, o których mowa powyżej i naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub przycisku zawierającego inne równoważne jednoznaczne sformułowanie.
- Niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, otrzymuje on od Sprzedawcy e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia.
- Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności lub po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji
o dokonaniu zapłaty od operatora płatności, Użytkownik otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.
§6
TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Orientacyjne terminy realizacji zamówienia widoczne są z poziomu Sklepu, w chwili składania zamówienia przez Użytkownika. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili otrzymania przez Klienta wiadomości
e-mail od Sprzedawcy, potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. - Chwilą realizacji zamówienia jest czas wydania przesyłki kurierowi (w przypadku wyboru sposobu dostawy przez kuriera lub do paczkomatu) lub dostarczenie produktów do partnera handlowego Sprzedawcy.
- Terminy dostawy wynoszą (w zależności od sposobu dostawy i podmiotu dokonującego dostawy) od 3 dni roboczych do 14 dni roboczych.
- W przypadku braku odebrania zamówionych produktów przez Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych, mimo powiadomienia Klienta o możliwości odbioru lub pomimo prób doręczenia, zamówienie zostanie odesłane do magazynu Sprzedawcy.
§7
PŁATNOŚCI
- Przelewem bankowym na wskazany poniżej rachunek:
ING Bank Śląski: PL 64 1050 1911 1000 0090 3134 9195
Cossack Sp. z o.o. ul. Budowlańców 9, 66-010 Nowogród Bobrzański;
- DotPay.
§8
DOSTAWA
- Dostawa zamówień do Klienta może być dokonywana, w szczególności, w następujący sposób:
- przesyłką kurierską dostarczaną do Klienta przez DPD;
- przesyłką kurierską dostarczaną do Klienta przez Spedimex;
- przez paczkomaty InPost;
- przez dostarczenie do partnera handlowego Sprzedawcy;
- odbiór osobisty;
- inne.
- Dostarczenie zamówień przez firmy kurierskie, spedycyjne lub inne podmioty następuje na zasadach przewidzianych przez te podmioty.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany ww. sposobów dostawy oraz ograniczenia dostępności sposobów dostawy widocznych z poziomu składania zamówienia w Sklepie, przed złożeniem zamówienia przez Użytkownika.
§9
RĘKOJMIA ZA WADY, SKŁADANIE REKLAMACJI I ICH ROZPATRYWANIE
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi zamówienia bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedane produkty mają wady fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest również do prawidłowego (zgodnego
z postanowieniami Regulaminu) świadczenia pozostałych usług w nim przewidzianych. - Reklamacje mogą być przez Klienta zgłaszane:
- na piśmie, na adres pocztowy COSSACK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Budowlańców 9, 66-010 Nowogród Bobrzański lub
- drogą elektroniczną, przez:
- skorzystanie z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej cossack.pl lub
- wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]
- Reklamacja powinna zawierać informacje o osobie lub podmiocie składającym reklamację
(w szczególności: imię i nazwisko, firmę i dane kontaktowe), jak również wskazanie przyczyny reklamacji, treść żądania oraz kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. - W celu rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien dostarczyć reklamowane produkty do Sprzedawcy, w następujący sposób:
- w przypadku gdy, produkty były dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej, paczkomatu, reklamowane produkty należy odesłać na adres Sprzedawcy;
- W przypadku, gdy produkt odebrany został u partnera handlowego Sprzedawcy, reklamacje należy składać u tego partnera, w którym nastąpił odbiór produktów;
- Wg indywidualnych ustaleń.
- Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie rozpatrzenia reklamacji i dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację udzielona zostanie w taki sam sposób w jaki ją złożono.
- Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona.
- Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone Klientom niebędącym konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient uiścił Sprzedawcy z tytułu kupna produktów.
- Użytkownik Sklepu, w sposób określony w ust. 2 może również zgłaszać reklamacje związane z działaniem Sklepu. Reklamacja związana z działaniem Sklepu powinny zawierać informacje określone w ust. 3 powyżej. Czas oczekiwania na odpowiedź i sposób odpowiedzi na reklamacje związane z działaniem Sklepu określa ust. 5 powyżej.
§10
GWARANCJA
- Sprzedawca udziela gwarancji na produkty oferowane w Sklepie.
- Obowiązki Sprzedawcy z tytułu gwarancji polegają na wymianie wadliwych produktów/części na wolne od wad lub ich naprawie.
- Termin gwarancji wynosi 2 lata licząc od dnia, kiedy produkty zostały Klientowi dostarczone.
- Sprzedawca wydaje Klientowi wraz ze sprzedanymi produktami oświadczenie gwarancyjne.
- Zasięg terytorialny gwarancji obejmuje terytorium Polski, o ile nic innego nie zostało zastrzeżone w oświadczeniu gwarancyjnym.
- Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym inaczej nie zastrzeżono, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanych produktach.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających
z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. - Zgłaszanie roszczeń z tytułu gwarancji następuje na zasadach określonych w §9 Regulaminu.
- Kupujący zobowiązany jest do samodzielnego zlecenia tzw. „przeglądu zerowego” (gwarancyjnego) niezwłocznie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zakupionego produktu, w wybranym przez siebie serwisie rowerowym zlokalizowanym na terytorium Polski. Ewentualne koszty związane z ww. przeglądem ponosi Kupujący. Fakt dokonania przeglądu gwarancyjnego przez uprawniony do tego podmiot musi zostać udokumentowany wpisem w karcie gwarancyjnej produktu. Brak przeglądu gwarancyjnego oraz kolejnych przeglądów okresowych udokumentowanych w karcie gwarancyjnej produktu, skutkować będzie brakiem ochrony gwarancyjnej.
§11
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, WYMIANA ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW
- Klient Sklepu, będący konsumentem, który kupił produkt (produkty) dostępne za pośrednictwem Sklepu, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy kupna, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 8, 10 niniejszego paragrafu.
- W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
- Klient Sklepu, będący konsumentem, może odstąpić od zawartej umowy kupna, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej (poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy lub poprzez złożenie oświadczenia w wiadomości e-mail). Oświadczenie może mieć treść określoną na formularzu, który stanowi Załącznik Nr 1 do Regulaminu, którego treść jest dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy, pod adresem cossack.pl. Klient Sklepu może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2019.134, tekst jedn. z dnia 23 stycznia 2019r., ze zm.), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem, w którykolwiek
ze sposobów określony powyżej. - Sprzedawca niezwłocznie przysyła Klientowi, na podany przez niego adres e-mail, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w postaci elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówionych produktów.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności przelewem, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Klienta, z którego nastąpiła płatność. W przypadku, gdy płatność dokonywana była za pobraniem, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia zamówionych produktów inny niż sposób dostarczenia dostępny w Sklepie w toku składania zamówienia, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient Sklepu, będący konsumentem, który odstąpił od umowy zgodnie z postanowieniami poprzedzającymi, ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zamówione produkty lub przekazać je osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż
14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkty. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktów przed jego upływem. - Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu zamówionych produktów, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zamówionych produktów, będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zamówionych produktów.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu nie przysługuje Klientowi, w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Klient, niezależnie od prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w ustępach poprzedzających, może wymienić zamówione i nieuszkodzone produkty w terminie 14 dni na dowolne produkty dostępne w ofercie Sklepu, które są w tej samej cenie. Wymiany dokonuje się na koszt Klienta.
- Wymiana nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§12
ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
- Zarejestrowany Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą, dotyczącą wskazanego przez niego elektronicznego Konta Klienta, poprzez wypełnienie i przesłanie formularza wypowiedzenia umowy za pośrednictwem Sklepu lub poprzez złożenie Sprzedawcy pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.
- Rozwiązanie przez Użytkownika umowy, dotyczącej wskazanego przez niego elektronicznego Konta Klienta, następuje po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia, liczonego od dnia otrzymania oświadczenia o wypowiedzeniu umowy przez Sprzedawcę. Po upływie wskazanego terminu, zalogowanie się do elektronicznego Konta Klienta, którego dotyczy wypowiedzenie, nie będzie możliwe.
- W przypadku rozwiązania umowy na skutek wypowiedzenia, elektroniczne Konto Klienta wraz z całą historią zamówień zostanie usunięte ze Sklepu i systemu Sprzedawcy, w terminie 60 dni od rozwiązania umowy.
- Rozwiązanie umowy na skutek wypowiedzenia, powoduje utratę przez Użytkownika rabatów, kuponów promocyjnych, punktów lojalnościowych lub innych korzyści otrzymanych
w związku z posiadaniem i używaniem tego Konta Klienta, jeżeli są one powiązane
z usuniętym Kontem Klienta. - Rozwiązanie umowy nie ma wpływu na zamówienia złożone przez Użytkownika oraz przyjęte do realizacji przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, przed rozwiązaniem umowy.
§13
KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Użytkownik może kontaktować się ze Sprzedawcą w sprawach związanych ze Sklepem,
na podstawie niniejszego Regulaminu:- na piśmie, na adres pocztowy COSSACK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Budowlańców 9, 66-010 Nowogród Bobrzański lub - drogą elektroniczną, przez:
- skorzystanie z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej cossack.pl lub
- wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]
- na piśmie, na adres pocztowy COSSACK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sprzedawca może kontaktować się z Użytkownikiem:
- na piśmie, na wskazany przez Użytkownika adres korespondencyjny lub
- drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez Użytkownika lub
- telefonicznie, z wykorzystaniem numeru telefonu wskazanego przez Użytkownika.
§14
DANE OSOBOWE
- Dane osobowe podawane przez Użytkowników w Sklepie, w szczególności podczas tworzenia elektronicznego Konta Klienta, składania zamówienia, korespondencji kierowanej do Sprzedawcy, przetwarzane są przez Sprzedawcę – COSSACK Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Budowlańców 9, 66-010 Nowogród Bobrzański, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000447833, posiadającą numer NIP 9731007257, numer REGON 081002680, o kapitale zakładowym w wysokości 240.000,00 zł (administrator danych).
- Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne i równocześnie niezbędne do prawidłowego składania i realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu oraz do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę, na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności, której treść jest dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy, pod adresem cossack.pl.
- Uznaje się, że dane osobowe podawane przez Użytkownika, stanowią jego dane osobowe.
§15
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Treść Regulaminu może ulec zmianie. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni od momentu udostępnienia
zmienionej treści Regulaminu, na stronie internetowej Sklepu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu, będą realizowane zgodnie
z postanowieniami Regulaminu obowiązującymi w chwili składania zamówienia. - Prawem właściwym dla umów zawartych pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, których przedmiotem są produkty kupione za pośrednictwem Sklepu, oraz do usług świadczonych na podstawie Regulaminu jest prawo polskie.
- Wszelkie spory związane z umowami zawartymi pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, jak również innymi usługami świadczonymi przez Sprzedawcę na podstawie Regulaminu, będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Klient Sklepu, będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (ADR), w szczególności przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o pozasądowym sposobie rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasadach dostępu do tych procedur, a także o podmiotach uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem https://www.uokik.gov.pl/ - Strona główna / Konsumenci / Instytucje Konsumenckie / Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich.
- Klient Sklepu, będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR), dostępnej pod adresem internetowym https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL .
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
- Niniejszy Regulamin i jego zmienione wersje dostępne są nieodpłatnie w wersji polskiej, na stronie internetowej Sprzedawcy, pod adresem cossack.pl, w formie pozwalającej na jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie przez Użytkownika.